49

دریا میں تیرتی ہوئی درجنوں لاشوں کے خوفناک مناظر

بہار : ( الشامی نیوز آن لائن نیوز) بھارت میں کرونا وائرس کی صورتِ حال انتہائی تشویش ناک ہوچکی ہے جہاں ہزاروں افراد کی ہلاکتوں نے خوف و ہراس پھیلا دیا ہے وہیں دریائے گنگا میں بہتی ہوئی درجنوں ایسی لاشیں بھی ملی ہیں جن کے بارے میں خیال ہے کہ یہ کورونا مریضوں کی ہیں۔

بھارتی میڈیا کے مطابق حکام کا گزشتہ روز کہنا تھا کہ وہ دریائے گنگا میں ملنے والی لاشوں کی اموت اور وجوہات کا پتہ نہیں لگا سکے تاہم ان لاشوں کے ملنے سے کئی سوالات نے جنم لیا ہے۔

غازی پور کے مقامی حکام نے بتایا کہ واقعے کی اطلاع ملتے ہی متعلقہ افسران جائے وقوعہ پر پہنچے اور ابتدائی تحقیقات کیں ان کا کہنا ہے کہ ہم یہ معلوم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں کہ یہ لاشیں کس مقام سے آئی ہیں۔ اس سلسلے میں ایک ٹیم بھی تشکیل دے دی گئی ہے۔

اس حوالے سے ریاست بہار کے حکام کا کہنا ہے کہ پیر کو گنگا سے 71 لاشیں ملی تھیں جب کہ ریاست اتر پردیش کے حکام کے مطابق تقریباً 100لاشیں گنگا کے کنارے سے مل چکی ہیں۔

دریائے گنگا سے ملنے والی یہ لاشیں پرانی ہیں جو پھول چکی ہیں جب کہ حکام کی جانب سے لاشوں کے پوسٹ مارٹم بھی کیے گئے ہیں لیکن اب تک موت کی وجہ سامنے نہیں آسکی ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق بھارتی حکام کا کہنا ہے کہ دو الگ الگ ریاستوں میں گنگا میں بہتی لاشیں ملنے کی تحقیقات شروع کر دی گئیں ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں