64

کیا منال کی شادی ہورہی ہے؟ ایمن خان کی پوسٹ کئی سوال چھوڑ گئی

کراچی:(الشامی نیوز ) پاکستانی شوبز انڈسٹری کی معروف اداکارہ ایمن خان کی جانب سے سوشل میڈیا پر شیئر کی جانے والی تصویر مداحوں کے لیے کئی سوال چھوڑ گئی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی شوبز انڈسٹری سے وابستہ جڑواں بہنیں اداکارہ ایمن خان اور منال خان کے مداحوں کی تعداد سوشل میڈیا پر لاکھوں میں ہے اور مداحوں کی جانب سے ان دونوں اداکاراؤں کی شیئر کردہ تصاویر اور ویڈیوز کو خوب سراہا جاتا ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر ایمن خان نے ایک تصویر شیئر کی جس ایمن اور منال اپنی والدہ کے ہمراہ خوشگوار موڈ میں دکھائی دے رہی ہیں۔

ایمن، منال اور اُن کی والدہ تینوں کے چہرے پر اُبٹن لگا ہوا ہے جبکہ ایمن خان کی جانب سے شیئر کی گئی یہ بلاعنوان تصویر پر صرف ایک ہیش ٹیگ کا استعمال کیا گیا ہے، ایمن خان نے تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ’ویڈنگ بیلز۔‘

اداکارہ کی شیئر کردہ تصویر کو ہزاروں کی تعداد میں مداحوں نے پسند کیا اور تبصرہ کرتے ہوئے سوال کرنے لگے کہ اداکارہ کی بہن منال خان کی مہندی کی رسم ہوسکتی ہے۔

ایک صارف نے لکھا کہ ’کیا اب منال کی شادی ہورہی ہے؟ ایک اور مداح نے مسکراتی ہوئی ایموجی شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ منال کی شادی۔‘

واضح رہے کہ دونوں اداکاراؤں کی جانب سے اس پوسٹ پر مزید کوئی تبصرہ نہیں کیا گیا، آیا یہ منال کی مہندی کی رسم کی تصویر ہے یا وہ کسی قریبی عزیز کی شادی میں شرکت کے لیے موجود ہیں۔

چند انسٹا صارفین کی جانب سے کہا جا رہا کہ منال خان کی شادی ہو رہی جبکہ چند سوشل میڈیا صارفین تذبذب کا شکار ہیں اور ایمن سے پوچھ رہے ہیں کہ یہ کس کی شادی ہو رہی ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں