59

سعودی محکمہ پاسپورٹ کا نقل کفالہ سے متعلق اہم بیان

ریاض:(الشامی نیوز /آن لائن نیوز ) سعودی محکمہ پاسپورٹ نے سعودی بیوی کے نام نقل کفالہ کے امکان اور شرائط سے متعلق اہم بیان جاری کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی محکمہ پاسپورٹ سے ایک غیر ملکی نے سوال کیا کہ کیا وہ اپنی سعودی بیوی کے نام کفالہ ٹرانسفر کرا سکتا ہے جبکہ اقامے کی میعاد بھی ختم ہوچکی ہے۔

محکمہ پاسپورٹ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ نقل کفالہ ممکن ہے لیکن اس کے لیے شرط ہے کہ آجر دستبرداری کا لیٹر فراہم کرے۔سعودی بیوی کو نقل کفالہ کے لیے محکمہ پاسپورٹ کے لیڈیز سیکشن سے رجوع کرنا ہوگا۔

دریں اثنا سعودی وزارت افرادی قوت وسماجی بہبود نے کہا کہ نطاق کے حوالے سے سعودی خواتین کی غیرملکی اولاد کے ساتھ سعودیوں جیسا معاملہ کیا جائےگا۔

وزارت افرادی قوت سے مقامی شہری نے دریافت کیا تھا کہ کیا نجی ادارے میں سعودی خاتون کے غیر ملکی بیٹے کو سعودی جیسا مانا جائے گا یا معاملہ مختلف ہوگا جس پر وزارت نے جواب دیتے ہوئے کہا تھا کہ نطافات کے سلسلے میں نجی اداروں نے سعودی ماؤں کے غیر ملکی بیٹوں اور بیٹیوں کے ساتھ سعودی جیسا معاملہ ہوگا۔

سعودی ماں کی غیر ملکی اولاد یا بیٹے کو ایک ہی شمار کیا جائے گا اور انہیں ان پیشوں میں بھی ملازمت کی اجازت ہوگی جو سعودیوں کے لیے خاص کر دیے گئے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں