28

شاہ محمود قریشی ترک اور فلسطینی وزرائے خارجہ کے ہمراہ اقوام متحدہ جائیں گے

ویب ڈیسک 18 مئی 2021

اسلام آباد: (الشامی نیوز) فلسطین کی صورتحال پر عالمی برادری کی توجہ مبذول کروانے کے لیے وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی ترکی پہنچ گئے، وہ آج ترک اور فلسطینی وزرائے خارجہ کے ہمراہ نیویارک میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی میں شرکت کے لیے روانہ ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق فلسطین کی صورتحال پر عالمی برادری کی توجہ مبذول کروانے کا مشن لیے وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی، وزیر اعظم عمران خان کی خصوصی ہدایت پر ترکی پہنچ گئے۔

شاہ محمود قریشی ترک ہم منصب کے ساتھ کل نیویارک روانہ ہوں گے، اس موقع پر سوڈان اور فلسطین کے وزرائے خارجہ بھی ان کے ہمراہ ہوں گے۔ وزیر خارجہ نیویارک میں مختلف اہم شخصیات سے ملاقاتیں کریں گے۔

اپنے دورے کے دوران وہ اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی میں فلسطینیوں پر مظالم کے خلاف آواز اٹھائیں گے، وہ مقامی و بین الاقوامی میڈیا نمائندگان سے گفتگو بھی کریں گے اور فلسطین کی صورتحال پر پاکستان کا نقطہ نظر پیش کریں گے۔

ترکی پہنچنے کے بعد اے آر وائی نیوز سے خصوصی ٹیلی فونک گفتگو کرتے ہوئے وزیر خارجہ نے کہا کہ ترک وزیر خارجہ کے ساتھ اقوام متحدہ جنرل اسمبلی اجلاس کے لیے روانہ ہونا تھا، فلسطین کے وزیر خارجہ کی راہ میں رکاوٹیں ڈالی جارہی ہیں۔ چاہتے ہیں کہ فلسطینی وزیر خارجہ بھی جنرل اسمبلی میں ساتھ چلیں۔

انہوں نے کہا کہ فلسطینی وزیر خارجہ کو جنرل اسمبلی نہ آنے دیا تو بڑی ناانصافی ہوگی، ہم آج کے بجائے کل روانہ ہوں گے اور فلسطینی وزیر خارجہ کا انتظار کریں گے۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ میری امید اور خواہش ہے کہ فلسطینی وزیر خارجہ پہنچ جائیں۔

انہوں نے مزید بتایا کہ سعودی عرب کے وزیر خارجہ نے او آئی سی اجلاس کی سربراہی کی، امت مسلمہ نے فلسطین کی صورتحال پر متفقہ قرارداد منظور کی۔

وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ فلسطین کی صورتحال پر دنیا میں عوامی ردعمل بہت حوصلہ افزا ہے، فلسطین کےعوام نے بھی کہا کہ ہم متفق ہو کر اپنے حقوق کے لیے اکٹھے ہوں گے، یورپی ممالک میں 65 ملین مسلمان مل کر سول سوسائٹی اور ارکان پارلیمنٹ سے رجوع کریں، یورپی ممالک میں مقیم مسلمان فلسطین پر ظلم رکوانے کے لیے دباؤ ڈالیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ فلسطین میں بمباری سے بجلی منقطع ہوچکی ہے اور پانی اور اشیائے خور و نوش کی سپلائی متاثر ہے، عالمی برادری فلسطین کی صورتحال پر خاموش رہے تو یہ بہت افسوسناک ہوگا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں