45

خدارا کورونا وائرس کو ہلکا نہ لیں’

کراچی : (الشامی نیوز ) سندھ حکومت کے ترجمان مرتضیٰ وہاب نے کہا کہ دنیا بھرمیں کورونا سے جو تباہی ہوئی وہ پاکستان میں نہیں ہوئی ، صحیح وقت پرصحیح فیصلوں سے بہت فائدہ ہوا، خدارا کورونا وائرس کو ہلکا نہ لیں، ماسک کااستعمال ضرور اور باقاعدگی سے کریں۔

تفصیلات کے مطابق سندھ حکومت کے ترجمان مرتضیٰ وہاب نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا پیپلزپارٹی کی اعلیٰ قیادت بہادری سے کیسز کا سامنا کرے گی، جب کیس ثبوتوں کی بناپرچلےگاتوقیادت باعزت بری ہوگی۔

کورونا کے حوالے سے مرتضیٰ وہاب کا کہنا تھا کہ دنیابھرمیں کوروناسےجوتباہی ہوئی وہ پاکستان میں نہیں ہوئی، ہم نےدیگرممالک سےسیکھااورکوروناکوڈیل کرناشروع کیا، سندھ میں تقریباً16یا26کیسزآئےہم نےلاک ڈاؤن پرعمل شروع کیا، صحیح وقت پرصحیح فیصلوں سےبہت فائدہ ہوا، کریڈٹ کوئی بھی لے ہمارا مقصد قوم کو تحفظ فراہم کرنا تھا۔

ترجمان سندھ حکومت نے کہا کہ ذمے داری کامظاہرہ کرنے کی ضرورت ہے کوروناابھی ختم نہیں ہوا، خداراکوروناوائرس کوہلکانہ لیں،ماسک کااستعمال ضرور اور باقاعدگی سے کریں۔

ان کا کہنا تھا کہ سندھ حکومت ہویاوفاقی ،آئین پاکستان سب سےمقدم ہے، بدقسمتی سےوفاقی حکومت آئین پاکستان کو سمجھنے میں شاید دلچسپی نہیں رکھتی، آرٹیکل 158 بیان کرتا ہے کہ جس صوبے سے گیس نکلے پہلا حق اسی کا ہوگا۔

مرتضیٰ وہاب نے کہا کہ گیس میں2500 ایم ایم سی ایف ڈی سندھ کی پیداوار ہے، اس وقت 900 سے 1050 ایم ایم سی ایف ڈی سندھ کو دی جارہی ہے، سندھ کےعوام گیس لوڈشیڈنگ سے شدید متاثر ہو رہے ہیں، احتجاج کرتے ہیں تو وفاق کہتا ہے سندھ حکومت لائن نہیں ڈالنے دے رہی۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ جب آئین میں لکھا ہے کہ ترجیح صوبے کو دی جائے گی تو ترجیح دیں، وزیراعظم کہتےہیں کہ سردیوں میں شدیدگیس لوڈشیڈنگ ہونے والی ہے ، واحد حکومت ہے، جو کہہ رہی ہے حالات خطرناک ہیں ہم کچھ نہیں کرسکتے۔

انھوں نے مزید کہا کہ وزیراعلیٰ سندھ نے وزیراعظم کولوگوں کی امدادکیلئےخط لکھا، اب تک وزیراعظم کی جانب سےکوئی جواب نہیں آیا، وزیراعظم اور وفاقی کابینہ سےسوال ہےیہ20اضلاع پاکستان کاحصہ نہیں، لوگ تکلیف میں ہیں سندھ حکومت فلاحی ادارےریلیفدےرہےہیں، جس طرح کی مددکی توقع وفاق کی جانب سے تھی وہ نظرنہیں آئی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں